tag:blogger.com,1999:blog-2532722541928626902.post4072788292847546500..comments2022-03-31T13:49:57.061+01:00Comments on Despre transportul local din Galati: Pe bulevardul DunăreaAmiral AOVhttp://www.blogger.com/profile/14609000373313959407noreply@blogger.comBlogger2125tag:blogger.com,1999:blog-2532722541928626902.post-32085277857435669962013-02-13T08:36:40.252+00:002013-02-13T08:36:40.252+00:00Traseul 10 in varianta care a prins Revolutia era ...Traseul 10 in varianta care a prins Revolutia era Micro 19 - Parc C.F.R. cu deplasare pe bulevardul Otelarilor. Era, practic, forma deviata si totodata complementara (in ceea ce privea graficul) a fostului 13 (actualmente 102). 10 a fost desfiintat dupa introducerea troleibuzelor. A aparut cativa ani mai tarziu (in 1996), odata cu achizitia primelor Rocar-uri U312B (lotul PNY, SHO - SHS). S-a numit 10b fiindca era o varianta mai scurta decat cea anterioara: Micro 19 - Gradina Publica. Varianta actuala: INTFOR - Cartier Dimitrie Cantemir a aparut mult mai tarziu.<br /><br />Deci, traseul 10, in prima sa configuratie, este istorie. La fel si traseul 15. In trecut deservea legatura intre Micro 19 si Centru iar in prezent alearga intre Piata Centrala si INTFOR. Numerele de linie au fost activate dar itinerariile s-au modificat. Amiral AOVhttps://www.blogger.com/profile/14609000373313959407noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-2532722541928626902.post-18231947577494612692013-02-13T06:23:28.841+00:002013-02-13T06:23:28.841+00:0010 nu e istorie, 10 a supravietuit si el. Cartier ...10 nu e istorie, 10 a supravietuit si el. Cartier Siret-Intfor. Inainte sa fie Cartierul Siret isi avea capatul la Sala Sporturilor, nu? Alethiahttps://www.blogger.com/profile/13412322042312524317noreply@blogger.com