Acestea au venit in două loturi şi, conform comportamentului de care au dat dovadă până acum, în trafic, primul lot a fost asamblat cu mai multă responsabilitate. Am să fiu sincer cu cei care citesc acest blog şi care sunt interesaţi – sau poate doar curioşi – de acest model de autobuz... MAZ-urile sunt spaţioase, simple ca dotări pentru călători, „on rule” în ceea ce priveşte confortul şoferilor dar... asamblările fabricanţilor (cât şi seriozitatea lor) au lăsat mult de dorit.
Galaţiul a fost primul oraş care s-a aruncat pentru acest model de MAZ... şi cred că s-a lecuit. Modul în care prezentul vorbeşte despre proiectarea, durabilitatea şi asamblarea mijloacelor de transport ne face ca, de multe ori, să privim în trecut, cu nostalgie... O fi ROCAR, o fi DAB, o fi DAF... seriozitatea şi principiile apuse au mereu câte ceva de spus; multe plusuri...
Toamna lui 2008: după cum spuneam, MAZ-urile 203 au venit în două loturi... Per total, treizeci de bucăţi, în prezent, toate funcţionale datorită unor eforturi demne de consemnat din partea societăţii locale de transport urban, Transurb Galaţi, eforturi care, substanţial vorbind, n-au fost necesare pentru întreţinerea celorlalte tipuri de autobuze/midibuze din parcul auto.
MAZ-urile sunt capricioase dar concluzia generală este că... merită efortul de a fi întreţinute. Ele, alături de DAF-urile B96, duc greul transportului local din Galaţi...Să începem prezentarea:
601 – GL-47-PMG
602 – GL-46-PMG
603 – GL-45-PMG
604 – GL-51-PMG
605 – GL-37-PMG
606 – GL-43-PMG
607 – GL-39-PMG
608 – GL-42-PMG
609 – GL-48-PMG
610 – GL-55-PMG
611 – GL-49-PMG
612 – GL-52-PMG
613 – GL-60-PMG
614 – GL-58-PMG
615 – GL-59-PMG
616 – GL-57-PMG
617 – GL-41-PMG
618 – GL-56-PMG
619 – GL-54-PMG
620 – GL-74-PMG
621 – GL-69-PMG
622 – GL-75-PMG
623 – GL-68-PMG
624 – GL-66-PMG
625 – GL-76-PMG
626 – GL-77-PMG
627 – GL-71-PMG
628 – GL-72-PMG
629 – GL-61-PMG
630 – GL-70-PMG
Postez, în încheiere, două prezentări cu aceste autobuze pe traseele din Galaţi: