Este primul lot de Rocar-uri U 312 B care a venit la Galaţi în 1995 şi a stat la baza înfiinţării traseului 10 (Micro 19 – Grădina Publică). Singurul autobuz din acest grup pe care nu am apucat să-l fotografiez este SHR, casat în 2007.
PNY – achiziţionat în 1995, casat în 2010 (după o perioadă de conservare la Autobaza 4)
SHO – achiziţionat în 1995, casat în 2010 (după o perioadă de conservare la Autobaza 4)
SHP – achiziţionat în 1995, casat în 2010 (după o perioadă de conservare la Autobaza 4)
SHS – achiziţionat în 1995, casat în 2008
Lotul lui YUD
Primele două Rocar-uri U 312 B care au sosit în anul 1996 la Galaţi sunt YUD şi YUE.
YUD – achiziţionat în 1996, casat în 2010 (după o perioadă de conservare la Autobaza 4)YUE – achiziţionat în 1996, casat în 2010 (după o perioadă de conservare la Autobaza 4)
Lotul lui BWV
Încă două Rocar-uri...
BWV – achiziţionat în 1996, casat în 2010 (după o perioadă de conservare la Autobaza 4)
BWW – achiziţionat în 1996, casat în 2010 (după o perioadă de conservare la Autobaza 4)
Lotul lui CHE
CHE – achiziţionat în 1996, casat în 2010 (după o perioadă de conservare la Autobaza 4)
CHF – achiziţionat în 1996, casat în 2010 (după o perioadă de conservare la Autobaza 4)
CHG – achiziţionat în 1996, casat în 2009
Lotul lui EFO
Două maşini, sosite tot în 1996... EFP a fost casat unsprezece ani mai târziu şi nu am reuşit să-l fotografiez.
EFO – achiziţionat în 1996, casat în 2010
Lotul lui GGE
Format din patru membri care au venit la Galaţi tot în 1996. De fapt, acel an a fost considerat – pe bună dreptate – cel al Rocar-urilor U 312 B.
GGE – achiziţionat în 1996, casat în 2010
GGF – achiziţionat în 1996, casat în 2008
GGG – achiziţionat în 1996, casat în 2010
GGI – achiziţionat în 1996, casat în 2009
ROCAR DeSimon – ROCAR 412
Şi iată că italienii au colaborat, în a doua jumătate a anilor 90, cu uzinele ROCAR... ce-a ieşit?! Un produs... superior „imaginaţiei patriotice”. Deh, „angrenajul” vestic avea, din nou, un cuvânt fundamental de spus (şi implementat!).
Capitala s-a lăcomit... Galaţiul nu! Am optat pentru două exemplare care să introducă o formă scurtă a unui traseu „cu vechime locală”: 11.
Cele două bijuterii „DeSimon” au fost încredinţate unor şoferi pasionaţi şi totodată vrednici de a le păstra în circuitul urban...
Au trecut ani de la acea achiziţie... Poate ne-a lipsit curajul sau... interesul! Experienţa vorbeşte de la sine!
PNO are probleme cu motorul... din cauza unui şofer neexperimentat. Nu-i bai, va reveni în curând, în circuitul local. PNN este activ, atât la locale cât şi la Convenţii...
PNN :
PNO :