Până să obţinem rezultatul eficient mai durează... Dacă iniţial se dorea ca la traseele 102 şi 104 să rămână doar troleibuze, astăzi, fie datorită faptului că afişajele DAF-urilor n-au fost programate în timp util pentru a „suporta”... noutăţile, fie a fost mai mult o zi de probă, MAZ-urile au preluat iniţiativa.
Pe de altă parte, troleibuzele au primit ajutor, în special de la maşinile la care nu s-a umblat la afişaj. Aşadar, 102 şi 104 nu e doar al electricelor, cel puţin deocamdată!
Pentru început, noile grafice pentru 102 respectiv 105:
Mergem apoi la rezultatele din teren:
- câteva dintre titularele de la 105:
-un titular la 106:
-troleibuzele nu s-au complicat; de fapt, ele nu se complică niciodată:
-două dintre „ajutoarele” care au rămas la 102:
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu