Sfârșitul
dinastiei DAB-urilor a marcat necesitatea aducerii unor noi mijloace de
transport de mare capacitate în circuitul de transport local. Pe parcursul
verii, având în vedere fluxul mai scăzut de călători comparativ cu celelalte
luni ale anului (concedii, vacanțe…), acest gol rezultat în parcul auto al Transurb-ului
nu s-a simțit datorită programului de lucru aplicat cu efectiv redus. După
jumătatea lunii septembrie, odată cu începerea anului școlar, s-au revenit la
graficele de transport normale și astfel Den-urile și MAZ-urile lucrează intens,
așteptând totodată noi colegi pentru susținere.
Viitorul
este tot… olandez. Mijloacele de transport care vor înlocui DAB-urile și vor
deschide, astfel, un nou episod în istoria regiei noastre de transport sunt
DAF-urile SB 250 / Berkhof. Primele mașini au venit săptămâna trecută. Sunt
fabricate între anii 2001 – 2003 și au fost utilizate prima oară de operatorul
olandez Hermes pentru transportul din orașul Eindhoven. Lotul lor este format
din 33 de bucăți iar numerele de parc pe care le-au avut (și încă le mai au)
sunt 1700 – 1732. După aproximativ 5 ani de la debut, acestea au fost preluate
de operatorul Novio. Și iată că acum ajung și la noi, unde își vor încheia
cariera.
La
prima vedere, cele două Berkhof-uri pe care le-am văzut în parcul Autobazei 1
au un aspect îngrijit, atât la exterior cât și-n ceea ce privește starea
salonului. Din câte mi s-a spus, din punct de vedere tehnic nu-și trădează vârsta
și promit să depășească ambiția și perseverența colegelor B96 Alliance.
Postez
mai jos fișa tehnică a acestui tip de autobuz care urmează să între în
circulație cel mai probabil la sfârșitul acestei luni:
Și desigur, să vedem și primele fotografii:
-exteriorul:
-salonul:
Exista si o data aproximativa a punerii in circulatie? Speram sa fie la fel de bune ca si DenOudsten-urile B96!
RăspundețiȘtergere