duminică, 21 decembrie 2014

Poveste de Crăciun cu Centrul de Inițiativă Comunitară!

Avem două tramvaie (ZGT-urile 1252 și 1256) și un autobuz (Berkhof-ul YNN) decorate în spiritul Sărbătorilor de Iarnă. Și ne-am întrebat cu care dintre aceste mijloace de transport va călători Moș Crăciun pentru a se întâlni și împărți cadouri micuților… Ei bine, cu nici unul dintre ele.
Anul acesta, mașina Moșului este Berkhof-ul YMV  (ex-Novio 1725). Iată-l ieri, la traseul 11, după etapa de autocolantare…

 
…și astăzi, pregătit corespunzător:
 
Cel mai nobil gest pe care oamenii îl pot face pentru… oameni este să aducă bucurie fără să ceară ceva în schimb. Asta înseamnă inimi sincere și suflete curate în luna Nașterii Domnului.
Astăzi am avut onoarea să mă aflu printre astfel de oameni… Centrul de Inițiativă Comunitară Galați, susținut de patiseria Dana, Mon Caprice, XXL , IMLMotoare și Transurb au aprins spiritul Crăciunului în urbea noastră! 
Pentru două curse în Berkhof-ul YMV am simțit – alături de copii precum și de părinții lor – farmecul Sărbătorilor. La început am fost emoționat iar pe urmă… mi-am uitat vârsta și am trăit atmosfera creată. Am colindat orașul, din Micro 19 și până-n Parcul C.F.R. ; autobuzul – condus în mod profesionist de unul dintre titularii săi – a răsunat de colinde și a fost mereu aprovizionat cu cadouri.
 
În fiecare stație așteptau copii; Moșul i-a întâmpinat cu bucurie și le-a oferit cadouri, cu ajutorul Crăciunițelor și a Zânelor Bune de Iarnă.
Din punctul meu de vedere, a fost un eveniment organizat exemplar până în cele mai mici detalii, un eveniment care s-a bucurat de succes. E ca și cum m-aș fi aflat într-un basm de iarnă! Felicitări, cinste și respect, dragi organizatori! Și, nu în ultimul rând, vă mulțumesc fiindcă, prin dăruirea și implicarea voastră, ați reușit să redați cu succes o SĂRBĂTOARE DEOSEBITĂ, pe care atât cei mici cât și cei mari o așteptă în fiecare an!
Nu pot să mai adaug decât faptul că… la cei 32 de ani ai mei, am fost la fel de emoționat ca prichindeii care au avut ocazia să discute cu Moș Crăciun!
Vă ofer câteva fotografii din incursiunea de astăzi…
-simbolul unei zile grandioase:



 
-Moșul, părinții și copiii:






 
-La “Dana” – cu recunoștință:
 
-terminalul din Micro 19: Moșule, te așteptăm!
 
-… și o scurtă “foto-session” la Parcul C.F.R.



 
După tot ceea ce am văzut și am trăit astăzi, mi-am dorit și eu un cadou: o fotografie cu Moșul, alături de prietenul meu care a condus autobuzul de Crăciun. Vă mulțumesc pentru că a fost posibil!
 


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu