Lunile
noiembrie și decembrie au adus noi pensionări în rândul midibuzelor de
capacitate redusă. Astfel, din cele 20 de Prestij-uri TEM SA achiziționate la
începutul anilor 2000, doar 8 se mai află, în prezent, în serviciul de
transport local.
Supraviețuitoarele
sunt utilizate deseori pe cele două trasee ale Auchan-ului (1: Winmarkt –
Auchan și 2: General – Auchan) și rareori la celelalte
linii pe care au rulat în ultimele luni (de obicei la suplinire sau când nu
sunt mașini disponibile). Astfel, un Prestij la rutele 12, 16, 25, 29, 35 sau
36 a devenit o raritate: activitatea acestora a fost preluată de midibuzele
Cobra precum și de mașinile de mare capacitate.
-foto 1: LXA la traseul 12
La începutul lui noiembrie a fost
pensionat Prestij-ul MAY. Pe urmă, în această lună, LXC, MKP și MRO au
fost și ele retrase din activitate.
-foto 2: MAY în vara anului trecut, pe bulevardul Falezei:
-foto 3: (de la stânga la dreapta) MRO, LXC și MKP în
țarcul de casare.
După
cum am mai spus, ne așteaptă o nouă organizare a transportului local în care
microbuzele private vor avea stații și itinerarii diferite față de mașinile Transurb-ului.
Iar o astfel de… “revoluție urbană” necesită mai multe mijloace de transport de
medie și mare capacitate în Autobaza 1. Isuzu-urile și Prestij-urile au fost
achiziționate ca un răspuns la concurența lansată de maxi-taxi încă din a doua
jumătate a anilor 90. Sperăm ca la sfârșitul următoarei primăveri să nu mai
avem concurență ci o gestionare locală care să mulțumească atât călătorii cât
și operatorul de stat precum și pe cei privați.
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu