sâmbătă, 13 decembrie 2014

O concurență ce se apropie de sfârșit

Lunile noiembrie și decembrie au adus noi pensionări în rândul midibuzelor de capacitate redusă. Astfel, din cele 20 de Prestij-uri TEM SA achiziționate la începutul anilor 2000, doar 8 se mai află, în prezent, în serviciul de transport local.
         Supraviețuitoarele sunt utilizate deseori pe cele două trasee ale Auchan-ului (1: Winmarkt – Auchan și 2: General – Auchan) și rareori la celelalte linii pe care au rulat în ultimele luni (de obicei la suplinire sau când nu sunt mașini disponibile). Astfel, un Prestij la rutele 12, 16, 25, 29, 35 sau 36 a devenit o raritate: activitatea acestora a fost preluată de midibuzele Cobra precum și de mașinile de mare capacitate.
         -foto 1: LXA la traseul 12
        
 La începutul lui noiembrie a fost pensionat Prestij-ul MAY. Pe urmă, în această lună, LXC, MKP și MRO au fost și ele retrase din activitate.
         -foto 2: MAY în vara anului trecut, pe bulevardul Falezei:
       
  -foto 3: (de la stânga la dreapta) MRO, LXC și MKP în țarcul de casare.
 
   După cum am mai spus, ne așteaptă o nouă organizare a transportului local în care microbuzele private vor avea stații și itinerarii diferite față de mașinile Transurb-ului. Iar o astfel de… “revoluție urbană” necesită mai multe mijloace de transport de medie și mare capacitate în Autobaza 1. Isuzu-urile și Prestij-urile au fost achiziționate ca un răspuns la concurența lansată de maxi-taxi încă din a doua jumătate a anilor 90. Sperăm ca la sfârșitul următoarei primăveri să nu mai avem concurență ci o gestionare locală care să mulțumească atât călătorii cât și operatorul de stat precum și pe cei privați.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu