Este pentru a
doua oară când două mijloace de transport prezintă simultan aceeași reclamă dar cu
mod de expunere diferit… Primul caz e marcat de Prestij-ul MKN și Den
Oudsten-ul LTW pentru firma Ramplast. Al doilea vizează laboratorul Synevo,
promovat de Den-ul LTO și MAZ-ul 624 (GL-66-PMG).
Iată noile
autocolante de promovare pentru Synevo cu care a fost costumat 624:
Amintesc că în trecut au existat destule firme care și-au prezentat
serviciile pe mijloacele de transport local și și-au schimbat modul de
promovare dar niciodată simultan: Dedeman (schema alb-albastru și pe urmă portocaliu – alb – albastru),
Viața Liberă (schema portocaliu – alb – negru după care alb – negru), Monitorul
de Galați (varianta alb – roșu și cea multicoloră) sau Praktiker (schema galben
– albastru precum și cea cu… grătarul la iarbă verde a Den-ului LAE) sunt doar
câteva exemple.
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu