Troleibuzul
MAZ 203 T Eton pe care am ocazia să vi-l prezint în această seară este al
patrulea exemplar de pe linia de producție din generația sa.
Orașul nostru
a fost primul care a îndrăznit să… încerce produsele electrice ale celor de la
MAZ. Unele creații au necesitat implicarea profesioniștilor de la Autobaza 1.
Altele au dat dovadă de ceva mai multă ambiție…
1406 a avut o lansare bună în circuitul
de transport gălățean. Problemele sale au apărut mai târziu și l-au reținut
pentru o perioadă semnificativă departe de trasee. Ambiția celor din Autobaza 1
avea să-și spună însă ultimul cuvânt…
După două
trimiteri în “Probe” – în vara respectiv toamna anului trecut – 1406 a fost
asamblat în mod corespunzător și a revenit în circuitul urban.
Așa cum ne-am
obișinuit, acesta continuă să-și păstreze un aspect simplu dar curat și să se
deplaseze în mod sigur, elegant, profesionist, între terminale. Am observat –
totodată – primele îmbunătățiri: învelirea șezutului banchetelor într-un
material nou, rezistent. Să sperăm că acesta se va bucura de mai multă
apreciere decât cel original (înțăcușat, rupt și mâzgâlit de către… fauna
locală cu-n neuron dotare).
Haideți să
vedem rezultatele:
-exteriorul:
-salonul:
-cabina:
In aceiasi seara am realizat si eu o calatorie cu 1406.Ce pot spune...deplasare buna si lina,viteze mari.Si daca 1406 este al 4-lea Maz 203T Eton,1404 este prototipul.
RăspundețiȘtergereSa stii.. Asta,totusi este si vorba mea.. :p
Ștergere