Epoca Isuzu a
început în 1998 și s-a încheiat în cursul anului trecut. Primul midibuz din
această generație care a fost casat se numea EEM
iar ultimul, YRD.
De anul
trecut a început și casarea “colegelor de categorie” ale Isuzu-urilor:
Prestij-urile TEM SA. Primul care a fost retras din circulație a fost MAW…
Au urmat apoi
MRP și MRR…
Cel de-al
patrulea candidat se numește MAO:
Prestij-urile
ne-au slujit urbea timp de mai bine de-un deceniu. Au avut, ca și Isuzu-urile,
un debut furtunos la cel mai aglomerat traseu local, 102, ca un răspuns al
societății noastre de transport local la activitatea firmelor de transport
privat.
Analizând
trecutul Prestij-urilor putem spune c-au fost mașini rezistente și totodată
fiabile, mașini care au făcut față cu brio până și celor mai dificile condiții
de transport.
Se spune că în viitorul apropiat vor mai rămâne
câteva reprezentante ale acestei generații, care să asigure traseele cu flux
scăzut de călători – 15, 16 și 25 – precum și transportul personalului
spre/dinspre autobază. Rămâne să vedem care vor fi norocoasele…
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu