marți, 12 iulie 2016

Din culise

La Autobaza 1, fiecare zi este o provocare pentru profesionişti. Între operaţiuni simple sau complexe, timpul îşi pierde semnificaţia; dar nu timpul contează ci rezultatele oferite, acelea care asigură mijloace de transport sigure, confortabile şi eficiente publicului călător.

Nimic nu-i mai plăcut decât acel sentiment de mulţumire profesională atunci când maşinile reparate trec de „Probe” şi mai apoi de I.T.P.


5 comentarii:

  1. Stiti cumva ce MAZ este in tarcul de casare?este alaturi de UMO care-i la casat...

    RăspundețiȘtergere
  2. UMO nu este la casat. Cel din tarc este UEE. Iar MAZ-ul de care vorbiti este 617 (GL-41-PMG). Acesta va fi reparat.

    RăspundețiȘtergere
  3. Multumesc pentru raspuns.Ma bucur ca UMO va reveni...credeam ca-i la casat deoarece aflasem ca parca i-a cedat motorul lui VOD.Iar UEE de ce a fost adus acolo?

    RăspundețiȘtergere