Generaţiile de tramvaie sunt precum generaţiile de
oameni: se nasc, muncesc, se pensionează şi… devin amintiri.
În prezent, în depoul de pe Magistrala C.S.G. , au
rămas “acei bătrâni ambiţioşi” care au nevoie de… “puţină pregătire” pentru a
reveni în circuitul de transport local, precum şi aceia care încă îşi mai
aşteaptă… actele de pensionare.
După o absenţă semnificativă, vineri am vizitat din
nou depoul… Era aceeaşi atmosferă pe care o cunosc de ani şi ani: oameni
ambiţioşi, sufletişti, pricepuţi şi tramvaie bucurându-se de atenţia şi
sprijinul lor. Planul de lucru şi organizarea eficientă a acestei unităţi revine
domnului
inginer Culiţă Paraschiv!
Din păcate, mulţi dintre eroii cu pantograf ai anilor
’90 – 2000 au părăsit de mult depoul. Regret că am lipsit prea mult şi astfel
am pierdut acel moment in care aş fi dorit să le spun “adio şi vă mulţumesc
pentru activităţile prestate”.
Din rândul “bondarilor” au mai rămas 1306 (activ în continuare în depoul din
Bariera Traian), 1309 şi 1314 – încă în conservare.
KT-urile care au mai rămas mai au o şansă de “come-back”.
Acestea sunt: 1324, 1339, 1343,
1348 şi 1349
– garate pe liniile staţionare de la intrarea în depou alături de cei doi “bondari”.
În prezent se lucrează la reactivarea ZGT-ului 1256…
1327
este activ de aproximativ două săptămâni iar 1328
reprezintă cea mai nouă revenire din rândul KT-4D-urilor:
Acest comentariu a fost eliminat de autor.
RăspundețiȘtergere