Aşa cum s-a promis în urmă cu aproximativ două
săptămâni, Centrul
de Informare a fost inaugurat astăzi – 15 iulie. Prima zi a
debutat cu succes: călătorii dornici să afle informaţii privitoare la graficele
de vară, programul de funcţionare al mijloacelor de transport local, precum şi
despre bilete şi abonamente fie au vizitat Centrul, fie au apelat
telefonic operatorul acestuia (vă reamintesc, numărul de telefon al Centrului de
Informare este 0721 111 602).
De asemenea, au existat propuneri şi reclamaţii... Centrul de
Informare nu se ocupă cu soluţionarea
acestor aspecte. Pentru soluţionarea lor,
stimaţi călători, aveţi la dispoziţie legătura cu Dispeceratul Central: 0236 464 216, Dispeceratul Autobazei 1: 0236 496 740, Dispeceratul Depoului de Tramvaie:
0236 472 801 sau Sediul Transurb, departamentul Exploatare:
0236 460 022 şi 0236 460 024, interior 114.
-foto: Centrul de Informare în prima sa zi de activitate:
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu