sâmbătă, 21 mai 2011

Den Oudsten Bussen: B96 – modelul care a impresionat Galaţiul

Nu sunt vorbe mari, sunt concluzii la care o parte dintre gălăţenii care apelează la transportul în comun au ajuns după mai bine de jumătate de an de când celebrele „alb-roşii” evoluează în circuitul urban.
Pe mine m-au vrăjit de cum le-am văzut... Toată acea răbdare concretizată pentru redarea celor mai fine detalii! Mi-aş dori ca regia de transport locală să investească şi-n viitor asupra unor astfel de... S.H.-uri fiindcă aceastea dau clasă prezentului din toate punctele de vedere!
Îmi amintesc de zilele premergătoare sosirii acestor autobuze; s-au înscris mulţi şoferi pentru titularizare deşi majoritatea nu ştia mai nimic despre acest model (poate câteva informaţii, „din auzite”). Ei bine, cei care au ales DAF-urile au riscat şi-au câştigat!
De când au primit autocolantele cu numerele de parc (varianta clasică – postarea integrală a numărului de înmatriculare) m-am străduit, în limitele timpului disponibil, să surprind aceste bijuterii la muncă. Mi-a trebuit mult timp şi multă răbdare; şi iată că într-un final am reuşit să realizez prezentarea mult dorită... Sper să vă facă plăcere, dragi pasionaţi!
Iată şi adresa unde puteţi viziona prezentarea acestor autobuze: http://www.youtube.com/watch?v=4riXLHUUdKY

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu