Fostul Den Haag 135 – cunoscut drept LSD pe
străzile urbei noastre – ne oferă o prezentare menită să susțină ceea ce
înseamnă un autobuz pregătit corespunzător pentru transportul local de
persoane.
Prima părere
întotdeauna contează: exterior curat și lipsit de cicatrici cu sisteme de
iluminare active integral.
Partea
tehnică este însă cea mai importantă: o “inimă”sănătoasă
într-un “corp” încă perfect. Vârsta
invitatului nostru a cerut mici retușuri pe care personalul de mentenanță și intervenție
al Autobazei 1 i le-au oferit mereu, cu promptitudine.
Salonul
continuă să-și păstreze echipamentele originale, utile și confortabile pentru
călătorii săi: mochetă rezistentă, banchete comode, iluminare interioară
optimă, sistem de încălzire activ pe timp de iarnă și trape cu activare
electronică funcționale pe parcusul verii sunt doar câteva aspecte demne de
menționat în ceea ce reprezintă un serviciu profesionist.
Din câte am
observat până acum, autobuzele Den Oudsten au noroc la titulari. LSD nu
face excepție de la această remarcă personală; cei doi șoferi care îl conduc în
circuitul de transport gălățean îl promovează într-un mod corespunzător,
responsabil. Mai precis, ținută prezentabilă precum și deplasări sigure și
liniare, marcate de-un comportament politicos în ceea ce privește relația cu
pasagerii.
Invitatul
nostru a decis să se prezinte în terminalul din dreptul Gării C.F.R. Să vedem
rezultatul:
-exteriorul:
-salonul:
-cabina:
In prima parte spuneati de partea tehnica excelenta insa acum doua saptamani pe la ora 7:30,LSD era oprit in statia Mazepa fara calatori si fara sofer.Mentionez ca autobuzul era foarte inclinat pe partea opusa usilor. Oricum LSD este un autobuz foarte bun.
RăspundețiȘtergereSunt mici capricii care isi au rezolvare rapida; in aceeasi zi, LSD a revenit la locale, ambitios precum il stim mereu.
RăspundețiȘtergere