marți, 4 februarie 2020

Sa coboram in Gara C.F.R. ... a anului 1993

Alaturi de Richard Lomas si Dave Spencer, mai facem, si in aceasta seara, o incursiune in trecut. Mai precis in anul 1993, locatia: Gara C.F.R.

Pe atunci, Gara C.F.R. era un terminal cu flux maxim de calatori aproape pe tot parcursul zilei. Aici ajungeau tramvaie si autobuze care asigurau legaturile cu toate cartierele din Galati.

In prima captura foto, este surprins un trio cu un novice, un expert si un veteran: novicele este DAC-ul 112 cu nr. de parc 9350, achizitionat in primavara lui 1993. 9350 a prins noua numerotare si a avut numarul de parc YWL pana in anul 2004, cand a fost casat. 
Tramvaiul T3R cu nr. 2 era expertul ce avea o vechime de aproape 20 de ani in circuitul de transport electric din Galati. A fost casat prin anul 1995 iar numarul sau de parc a fost preluat de o alta Tatra dar model T4D, achizitionata din Magdenburg. 
Veteranul este DAC-ul 117 cu nr de parc 3693. Acesta a fost achizitionat in octombrie 1988 si a fost casat in anul 1995. In captura video, 3693 prezinta o schema de vopsea adoptata dupa ce a renuntat la reclama pentru cotidianul local "Viata Libera".


In cea de-a doua captura, il avem, pe langa tramvaiul T3R cu nr. 2 doua motorizate: Ikarus-ul 7759, unul dintre ultimele supravietuitoare ale loturilor de 14 Ikarus-uri 280 achizitionate in 1978, si DAC-ul 117 cu nr. de parc MKJ, achizitionat de la Targu Mures in anul 1993 alaturi de un alt articulat: MKH. MKJ a rezistat in schema de culoare originala pana in 2004 cand a fost pensionat.


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu