marți, 31 decembrie 2013

La Mulți Ani!

Mai sunt câteva ceasuri până când vom încheia încă un an din viața noastră, un an în care mi-a fost bine, am fost sănătos și am avut mereu aproape familia și prietenii de suflet iar Dumnezeu m-a vegheat și m-a ajutat să-mi realizez majoritatea dorințelor!
Îmi doresc, de la următorul an, să fie la fel de bun ca și cel aflat acum aproape de sfârșit. Cele 365 de zile s-au scurs parcă pe nesimțite (alaltăieri era primăvară, ieri, soarele de octombrie ne amintea de-o vară frumoasă iar azi este din nou iarnă); au rămas însă amintirile imortalizate de aparatul meu foto, alcătuind jurnalul de bord al celor mai frumoase momente, peisaje și evenimente pe care le-a oferit 2013.
După cum spuneam, mai sunt câteva ceasuri până când vom încheia încă un an din viața noastră. Vă mulțumesc tuturor celor care ați vizitat și continuați să vizitați acest blog. Vă mulțumesc pentru like-uri și comentarii; sunt cele mai vii dovezi ale faptului că mi-ați apreciat munca și implicit pasiunea. Vă doresc tututor – alături de conducerea Transurb S.A. – un An Nou cu multă sănătate, împliniri și gânduri frumoase. Vă doresc să vă bucurați de fiecare moment din viața voastră, alături de cei dragi și să prețuiți mereu prezentul. Fiindcă “mâine devine astăzi iar astăzi devine ieri și tot ce ne rămân sunt amintirile”.
Depinde de noi, cei cu suflet și credință, să punem macazurile potrivite pe liniile trasate de edilii noștri. Depinde de noi să ne afirmăm și să susținem în mod corect și elegant principiile constructive în care avem credință!
 



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu