Rocar-ul TZG așteaptă
și el drumul spre Remat… Deocamdată el continuă să stea încuiat în “țarcul de
casare” unde, prin amabilitatea domnului inginer Ghiță
Paraschiv, am reușit să-l surprind pentru ultima oară într-un
set de instantanee.
Sunt… ultimele
amintiri care ne vorbesc de cel din urmă episod din viața unuia dintre cele mai
harnice și mai îngrijite autobuze Rocar 112 pe care le-a avut societatea noastră
de transport local.
Permiteți-mi câteva
cuvinte de recunoștință înaintea unui deznodământ grandios… TZG în primăvara
anului 1996… Ca și colegii săi din lotul de achiziție, a deservit trasee cu
flux sporit de călători: 9, 20, 22, 26 și 29. A urmat apoi o perioadă în care
activitatea sa a cuprins, în egală măsură, atât localele cât și cursele
convenție.
În prima
jumătate a anilor 2000, TZG a devenit una dintre principalele mașini care
transporta angajații C.S.G.-ului. De asemenea, aceasta a efectuat și curse
pentru S.N.G.
Cine își mai
amintește de grupul MKA, MKE, MKG, TZF și TZG? Datorită crizei mijloacelor de transport de
la mijlocul deceniului trecut, TZG a revenit la locale până în anul 2008 – la scurt
timp după ce au fost achiziționate cele două loturi de DAB-uri. Ultima sa
sclipire în serviciul transportului public a vizat, din nou, cursele convenție.
A existat o
perioadă în care ultimul mohican din rândul Rocar-urilor 112 a deservit atât
serviciul de Asistență Tehnică (preluat de la DAC-ul ZOV (ex-9115)) cât și activitatea
desfășurată de echipele de la serviciul de Control – Trafic.
DAB-uri,
Den-uri, Astre, MAZ-uri, Isuzu-uri, Cobre și Prestij-uri… toate au cunoscut, atunci
când au avut nevoie, puterea unei inimi românești!
Îți mulțumim, TZG. Ție, titularilor
tăi precum și personalului de întreținere și reparații din Autobaza 1.
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu