miercuri, 18 decembrie 2013

Cele din urmă fotografii – II

Rocar-ul TZG așteaptă și el drumul spre Remat… Deocamdată el continuă să stea încuiat în “țarcul de casare” unde, prin amabilitatea domnului inginer Ghiță Paraschiv, am reușit să-l surprind pentru ultima oară într-un set de instantanee.
Sunt… ultimele amintiri care ne vorbesc de cel din urmă episod din viața unuia dintre cele mai harnice și mai îngrijite autobuze Rocar 112 pe care le-a avut societatea noastră de transport local.
Permiteți-mi câteva cuvinte de recunoștință înaintea unui deznodământ grandios… TZG în primăvara anului 1996… Ca și colegii săi din lotul de achiziție, a deservit trasee cu flux sporit de călători: 9, 20, 22, 26 și 29. A urmat apoi o perioadă în care activitatea sa a cuprins, în egală măsură, atât localele cât și cursele convenție.
În prima jumătate a anilor 2000, TZG a devenit una dintre principalele mașini care transporta angajații C.S.G.-ului. De asemenea, aceasta a efectuat și curse pentru S.N.G.
Cine își mai amintește de grupul MKA, MKE, MKG, TZF și TZG? Datorită crizei mijloacelor de transport de la mijlocul deceniului trecut, TZG a revenit la locale până în anul 2008 – la scurt timp după ce au fost achiziționate cele două loturi de DAB-uri. Ultima sa sclipire în serviciul transportului public a vizat, din nou, cursele convenție.
A existat o perioadă în care ultimul mohican din rândul Rocar-urilor 112 a deservit atât serviciul de Asistență Tehnică (preluat de la DAC-ul ZOV (ex-9115)) cât și activitatea desfășurată de echipele de la serviciul de Control – Trafic.
DAB-uri, Den-uri, Astre, MAZ-uri, Isuzu-uri, Cobre și Prestij-uri… toate au cunoscut, atunci când au avut nevoie, puterea unei inimi românești!
 Îți mulțumim, TZG. Ție, titularilor tăi precum și personalului de întreținere și reparații din Autobaza 1.
 
















Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu