La începutul
anului 2009, regia noastră de transport local a scos pe traseele 102 și 104,
cele 10 troleibuze model MAZ 203T, recent achiziționate. Din păcate,
ceea ce ar fi trebuit să fie o surpriză plăcută s-a dovedit un examen dur pentru
mecanicii și electricienii Autobazei 1…
Până în
prezent au fost puține momente când toate cele 10 troleibuze MAZ au fost
funcționale. Primele “bolnave”? 1402, 1407 și 1409. La cel din urmă s-a lucrat cel mai mult
iar experiența profesioniștilor a marcat încă o reușită: 1409 a ajuns unul dintre cele
mai active “electrice” din lot !
A urmat 1401…
La început căderi minore, îndreptate însă cu succes. Pe urmă, asamblarea
grabnică a echipamentelor precum și unele lacune ale proiectului oficial au
ieșit la iveală… În aceeași postură aveau să ajungă 1406 – troleibuzul care a scos
peri albi electricienilor în ultimii ani - și 1400.
Toate trei
suferă de aceeași problemă de… “turație pe bază electrică” și continuă să
reprezinte un test dificil pentru profesioniști. Soarta lor rămâne incertă.
Mai jos, 1401 și 1406 fotografiate în Autobaza
1, așteptând o nouă șansă:
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu