Cel mai recent tramvai reactivat de Secţia 3 a
Transurb Galaţi a fost reparat şi verificat corespunzător după care cosmetizat
în schema de culoare originală. De asemenea, s-a avut în vedere şi salonul
acestuia, cu banchete şi panouri schimbate sau curăţate de mâzgâleli, cu sistem
de iluminare activ integral şi sistem de încălzire funcţional.
Vagonul menţionat poartă numărul 1328 şi a debutat pentru prima oară în circuitul
de transport electric gălăţean în anul 1997: de atunci şi până la începutul lui
2013 a funcţionat impecabil şi a marcat o prezenţă constantă la trasee. Datorită
lucrărilor de infrastructură pe termen lung care au afectat circulaţia
tramvaielor, o parte dintre Tatrele KT-4D au devenit rezerve. A fost şi cazul
lui 1328. Faptul că de la 9 mai 2016, S.C.
Transurb S.A. a devenit unicul operator de transport public local, a adus o
nouă speranţă pentru câteva tramvaie deja pregătite corespunzător, care abia
aşteptau să revină în serviciul călătorilor.
Aş dori să felicit pe domnul inginer Culiţă Paraschiv precum şi pe echipa dumnealui
care a reuşit să redea o şansă unei bijuterii:
Foto:
-astăzi, pe Calea Prutului:
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu