duminică, 30 mai 2021

23 PGL: REVENIREA

La 1 decembrie 2019, in orasul Galati aveau sa fie reintroduse midibuzele, intr-un fel, un deja-vu pentru anul 1998 dar de aceasta data, nu cu Isuzu si ulterior Prestij-uri ci cu Karsane si nu pe rutele principale, asa cum a fost in 1998 ci pe cele cu flux redus de calatori, asa cum e si logic. Cele 20 de Karsane care au debutat - asamblate ca si Isuzu-urile si Prestij-urile din trecut, in Turcia - au fost trimise pe liniile 12, 13, 15, 16, 25, 30, 31, 37 si 38. Ultimele doua trasee, 37 (Tiglina I/II - Levaditti) si 38 (Micro 19 - Cartier A.N.L. Micro 17) au fost infiintate odata cu introducerea Karsan-elor. 

Primul Karsan din lotul celor destinate pentru transportul public local galatean a fost inmatriculat GL-02-PGL si a fost utilizat intial pentru scolarizarea viitorilor titulari de midibuze. Pe urma, au venit, in "reprize" si restul Karsanelor... per total, 20 la numar care au primit numere de parc de la 13 PGL la 26 PGL si de la 28 PGL la 32 PGL.

Dintre toate cele 20, un Karsan avea sa inceapa cu stangul. Este vorba de 23 PGL, care a luat foc in trafic si care - avand in vedere faptul ca in ultimii ani, tot mai multe autobuze de la Transurb se aprind pe trasee sau in Autobaza 1 - a ridicat un mare semn de intrebare. Midibuzul a fost trimis la  expertiza la Bucuresti, a fost refacut si adus in Autobaza 1 in cursul acestei saptamani (miercuri, conform informatiilor primite). In Autobaza 1, dupa o alta verificare, 23-ul a revenit la locale. 

Si iata ca, in cursul acestei amieze de duminica, l-am surprins pe acest midibuz la traseul 15 in zona Stirex. 

Mai jos, prima fotografie realizata dupa stingerea incendiului, pe cand 23 se afla in Autobaza 1, urmata de altele 3 pe care le-am realizat astazi, in locatia mentionata anterior. 





Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu