duminică, 22 ianuarie 2012

Den-urile fac faţă, dar...

Păcat ar fi să nu recunoaştem că de când au apărut cele 30 de autobuze olandeze, transportul de călători a prins o gură serioasă de oxigen! Privaţii au pierdut mulţi clienţi care, fie din economie (abonamentele se dovedesc mereu eficiente), fie din respect (sau comoditate) pentru ceea ce înseamnă transport local, au revenit în număr tot mai mare în saloanele maşinilor deţinute de Transurb.
Orele de vârf sunt marcate de curse suplimentare. E drept că rareori rămân oameni în staţii. În saloanele maşinilor este însă mare îngrămădeală, fapt ce stimulează activitatea hoţilor de buzunare. E drept că există eficienţă şi rentabilitate, aspecte care – zic eu – n-ar fi tulburate de-o achiziţie ulterioară a unui număr de autobuze articulate pentru traseul 11 precum şi pentru joncţiunea 102/105. De asemenea, acestea şi-ar dovedi rentabilitatea atât în privinţa unor comasări/extinderi de trasee cât şi pentru cursele convenţie.
Poate greşesc... E doar o simplă părere personală. Poate... cândva, această părere va fi împărtăşită de factorii decizionali ai Transurb-ului şi poate vom asista atunci la o... întrunire de Den-uri: dacă avem B96, de ce să nu avem şi varianta articulată a acestora, B93?


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu