Au trecut luni de când DAB-urile DWK şi FPY lipsesc din circuitul urban. Dacă soarta a fost favorabilă colegului FRE, nu aceelaşi lucru îl putem spune şi în privinţa acestor două maşini devenite donoare pentru restul flotei de galbene daneze. Trebuie să recunoaştem că de când au ajuns pe meleagurile gălăţene şi până în ultima zi în care au fost funcţionale, amândouă şi-au îndeplinit obiectivele cu succes.
Remedierea lui DWK şi FPY ar fi necesitat fonduri costisitoare. Pe de altă parte, mai sunt maşini din loturile venite de la danezi a căror întreţinere necesita piese de schimb care nu se găseau în autobază şi pentru a căror achiziţie ar fi fost necesară o altă cheltuială substanţială. Decizia luată a fost logică şi totodată eficientă din punct de vedere economic. De asemenea, s-a ţinut cont şi de faptul că DAB-urile au ajuns aproape de pragul pensionării...
Amintesc că aceste autobuze au venit în regim „de urgenţă” la Galaţi, într-o perioadă în care parcul auto al regiei noastre de transport local era în suferinţă. Personalul Transurb-ului a reuşit în cele din urmă să obţină fonduri pentru back-up-ul atât de necesar! A fost ambiţie, sacrificiu, insistenţă, profesionalism şi... un strop de pasiune, toate concretizate cu eficienţă pe scena teatrului local... În cele din urmă, adică în anul 2007, Transurb-ul a reuşit să primească un fond care însă era prea mic pentru necesităţile sale şi în aceste împrejurări, s- a optat pentru varianta cea mai potrivită.
În prezent, din 20 de autobuze DAB mai funcţionează 14... Iată situaţia lor (pentru DAB-urile funcţionale am ţinut cont de regimul de lucru al acestora din ultimele trei luni):
DWH – utilizat deseori la cursele speciale şi mai rar la traseele locale;
DWI – casat;
DWJ – utilizat deseori la cursele speciale şi mai rar la traseele locale;
DWK – donor;
DWL – casat;
DWM – utilizat deseori la traseele locale;
DWN – utilizat deseori la cursele speciale şi foarte rar la traseele locale;
DWO – utilizat deseori la traseele locale;
DWP – utilizat în egală măsură atât la cursele convenţie cât şi la traseele locale;
DWR – casat;
FPU – utilizat deseori la traseele locale;
FPV – utilizat deseori la traseele locale;
FPW – utilizat deseori la cursele speciale şi mai rar la traseele locale;
FPX – casat;
FPY – donor;
FPZ – utilizat deseori la cursele speciale şi mai rar la traseele locale;
FRA – utilizat deseori la cursele speciale şi mai rar la traseele locale;
FRC – utilizat în egală măsură atât la cursele convenţie cât şi la traseele locale;
FRD – utilizat în egală măsură atât la cursele convenţie cât şi la traseele locale;
FRE – utilizat deseori la cursele speciale şi mai rar la traseele locale.
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu