Povestea lui VOE a cunoscut urcuşuri şi coborâşuri... Graţie tahografului, a alergat prin diferite oraşe ale ţării, alături de un alt coleg dotat corespunzător, UEE. După câţiva ani de glorie, a urmat o perioadă de decădere însă norocul avea să-i surâdă din nou: achiziţia Den-urilor a marcat o schimbare a titularilor mijloacelor de transport în urma căreia VOE s-a ales cu un conducător de nădejde, care l-a şlefuit şi l-a adus într-o formă excepţională de funcţionare.
Mai sunt mici aspecte care trebuiesc corectate... Nu e decât o problemă de timp.
Astăzi am avut ocazia să călătoresc cu VOE la traseul 29 (tura 1). Impresia pe care mi-a lăsat-o acest midibuz a fost excepţională, atât din punct de vedere tehnic (motor şi sincronizare trepte ca-n prima zi de activitate!) cât şi ca aspect. Pe lângă exteriorul îngrijit, semnalizările laterale schimbate, ochelarii cu „rame” de bronz, noul sistem de iluminare a numărului în zona posterioară, adaug funcţionarea integrală a lămpilor agabaritice şi a celor din salon precum şi modul inedit de definire a cabinei şoferului: VOE este singura Cobră echipată cu perete separator preluat de la un DAB casat (DWI).
În concluzie, multe plusuri pentru VOE şi totodată multe felicitări titularului care a făcut-o s-arate din nou ca o bijuterie aflată în slujba călătorilor!
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu