Este vorba de MAZ-ul 617 care s-a defectat în urmă cu câteva zile pe tura 1, în zona Potcoava de Aur. La o primă analiză, se pare că e vorba de sistemul de frânare: mijlocul de transport a frânat singurel în zona respectivă şi n-a vrut să mai plece de acolo până la sosirea Asistenţei Tehnice.
O altă maşină cu probleme este Den-ul LTL (ex HTM-113) care refuza să mai accelereze. Ca şi 617, acesta va fi tratat cu grijă şi pricepere de mecanicii autobazei 1. Având în vedere că maşinile s-au defectat în aceeaşi perioadă (cu aproximaţie, desigur), rămâne să vedem care dintre ele va ieşi prima la locale.
Conform informaţiilor primite, Den-urile sunt mai „complicate” decât MAZ-urile dar, paradoxal, mecanicii le repară mai repede şi asta fiindcă, după mai bine de un deceniu de serviciu, aceste autobuze nu ridică decât probleme minore, specifice ciclului de rulare. Ultimul autobuz din rândul Den-urilor care a căzut la datorie, LTH, a revenit la locale în mai puţin de doişpe’ ore, la traseul 102 iar celalalte colege de lot ale acestuia care au necesitat reparaţii de-a lungul timpului, n-au stat decât câteva zile în... „concediu medical”. Deci, LTL este favorit la ieşirea de la... standurile Autobazei 1.
Cobrele au şi ele un coleg accidentat de aproximativ o săptămână, în zona General. Este vorba de UMN. Deşi una dintre cele mai elegante şi totodată mai întreţinute Cobre, UMN este obligată să se înscrie la un nou face-lift.
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu