luni, 16 aprilie 2012

Despre... Galaţi?! O locaţie, patru aspecte!

Zilele trecute, discutam cu un prieten despre modul în care oraşul nostru întâmpină turiştii (cei care se încumetă să ne (mai) viziteze, din plăcere sau interes de serviciu)...
Voi omite din această prezentare succintă paragraful pe care l-am dezbătut (fără sorţi de izbândă) privitor la starea jalnică a „meleagurilor” din faţa Gării C.F.R.
Am să-mi calc pe inimă şi am să mă... prefac că oraşul începe de undeva de la intersecţia străzilor Gării cu Democraţiei unde, după cum spunea prietenul meu, „apar aspecte ceva mai interesante pentru ochii vizitatorilor”.
-Centrul contemporan... între trecut şi prezent, a spus el cu emfază.
În următoarea zi, am „prins pe deplin” vorbele sale realiste: iată-le surprinse într-o poză menită să înfăţişeze patru aspecte principale ale urbei noastre (nu este nici un dram de ironie în afirmaţiile următoare, prin urmare, vă rog să le interpretaţi ca atare): străzi curate (salubrizarea e zilnic prezentă în peisajul urban), mijloace de transport confortabile (Den-urile sunt cele mai bune maşini aflate în slujba Transurb-ului), construcţii moderne (cine are bani... poate!) şi... hoarde de căţei mai mult sau mai puţin prietenoşi (ei vin... cu peisajul).


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu