marți, 1 ianuarie 2013

Următoarea şedinţă foto: KT-ul 1347

Mi-am propus să deschid în acest an prezentările mijloacelor de transport ale regiei noastre cu un veteran aflat într-o condiţie excepţională de întreţinere şi implicit de funcţionare! Este vorba despre fostul berlinez 9065, care, din 1998 (de când a primit cetăţenie... gălăţeană) şi până-n 2007 a purtat numărul de parc 83, pe urmă, pentru câteva luni a fost 0119 ca, într-un final, să-şi capete actuala identitate: 1347.
Acest tramvai a primit în cursul anului trecut (pe lângă intervenţiile minore de natură tehnică, rezultate în urma verificărilor zilnice) o schemă de vopsea similară cu cea originală la care se adaugă piese şi echipamente noi. Dintre acestea, cele vizibile călătorilor sunt semnalizatoarele albe, farurile (cu tot cu ornamentele cromate circulare), sistemul de iluminare al salonului (activ integral) sau burduful superior, schimbat cu unul mai rezistent, de culoare albastră.
De asemenea, 1347 este unul dintre KT-urile care se poate lăuda cu un sistem de iluminare şi pentru afişajul posterior. Salonul a fost şi el vopsit – peretele separator dintre cabină şi spaţiul destinat călătorilor precum şizonele laterale. Scaunele au fost curăţate de urmele marker-elor, spray-urilor sau cariocilor care au semnat în numele „tinerilor artişti urbani”. În rest... izolaţie excepţională, sistem eficient de activare al uşilor, trape de aerisire şi geamuri cu deschidere laterală funcţionale precum şi sistem de încălzire rapid al salonului.
Îmi amintesc de... 83-ul anilor 2000; acesta era unul dintre tramvaiele „moţate”, mereu fercheşe la trasee. Anii au trecut iar 83-ul de ieri, actualmente 1347-le de azi, şi-a păstrat aspectul impunător şi promite o activitate lungă, sigură şi elegantă în regimul de transport al urbei noastre!
-exteriorul:








-salonul:
















-cabina:







Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu