luni, 31 decembrie 2012

LA MULŢI ANI, 2013!

A mai trecut un an peste acest blog, un an în care, alături de conducerea regiei noastre de transport local precum şi de bunii mei prieteni care lucrează pentru ea, am căutat să ofer celor interesaţi cât mai multe despre evoluţia şi prezentarea autobuzelor, troleibuzelor şi tramvaielor gălăţene. Au fost... şedinţe foto, materiale culese „de la faţa locului” sau instantanee artistice...
Sper ca în anul care vine să am puterea şi posibilitatea de a promova activitatea acestui blog cu aceelaşi succes. Mulţumesc tuturor celor care au vizitat acest blog, mulţumesc tuturor celor mi-au împărtăşit şi-mi împărtăşesc această pasiune precum şi celor care au comentat şi au votat materialele pe care le-am postat!
MULŢUMESC 2012, LA MULŢI ANI, 2013!
Azi s-au mai scurs 365 de zile de... pură pasiune. De mâine... încep altele 365... Mă rog la Dumnezeu să fiu sănătos şi să mă ajute să continui ceea ce am început!
Ce-ar fi să încheiem acest an cu câteva fotografii culese în ultimele zile (inclusiv în cea de astăzi!)? Aşa, în spirit de sărbătoare!






VĂ DORESC TUTUROR UN AN NOU CU SĂNĂTATE ŞI CÂT MAI MULTE ÎMPLINIRI!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu