O altă modificare implementată de la data de 1
august vizează traseul 10: mai
concret, capătul de linie specific Gării C.F.R. a fost mutat la Damen.
Traseul 10
a suferit, de a lungul timpului, mai multe schimbări: în epoca de aur, prima sa
configuraţie a fost între Micro 19 şi Parc C.F.R., configuraţie ce a
respectat-o până la inaugurarea actualei forme a traseului de troleibuz 102,
atunci când “10-le motorizat” a devenit
“electric”. Finalizarea cartierului Dimitrie Cantemir a cerut mijloace de
transport care să asigure legătura cu principalele zone ale oraşului. Şi astfel,
la sfârşitul anului 2006, traseul 10
a ajuns să alerge între noul cartier şi INTFOR (fost I.L.T.G.). Sfârşitul
acestei primăveri a adus o nouă schimbare în organigrama transportului public…
au dispărut operatorii privaţi iar Transurb-ul a primit sarcina de a acoperi
întregul oraş. Primul pas a fost cel mai greu. Se numeşte “tatonare” şi cere
schimbări. Aş dori să fac o scurtă paranteză şi să mulţumesc călătorilor care
au avut răbdarea şi bunăvoinţa de a-şi semnala propunerile şi nemulţumirile în
mod civilizat. Dar să revenim la traseul nostru… Ziua de 9 mai, “Ziua Z” a transportului
gălăţean, a modificat o parte dintre traseele operate de Transurb şi a adus
altele noi. Printre cele modificate, se află şi “10-le”
care continuă s-ajungă în cartierul Dimitrie Cantemir dar dintr-o altă locaţie:
Gara C.F.R. În absenţa microbuzelor private, propunerea nu s-a bucurat de succes.
Angajaţii Damen-ului au cerut o legătură cu grupul de cartiere Micro 19/20/21
care, în trecut, le era asigurată de traseul privat 61. Şi aşa… revenind la “astăzi”, avem un 10 care rulează între
Damen şi Cartier Dimitrie Cantemir cu o frecvenţă de 45 de minute între orele
de vârf ale zilelor lucrătoare şi 23 de minute în cursul acestora. În week-end
precum şi-n zilele ce reprezintă Sărbători Legale, se circulă la o frecvenţă constantă,
de 45 minute. Plecările din terminalele curente (Dimitrie Cantemir, respectiv
Damen) sunt simetrice – adică au loc la aceeaşi oră.
Mai jos:
-traseul 10, amintiri din scurta perioadă în care a deservit Gara
C.F.R.:
-din această dimineaţă, pe str. Alex. Moruzzi:
-graficul
– simetric şi valabil – până la data de 1 septembrie:
As dori sa adaug un detaliu...itinerariul initial pe care a revenit acest traseu a fost intre Univ.Danubius-Francezi-Centru.Apoi terminarea cartierului D.Cantemir a prelungit traseul de la Univ.Danubius spre Cantemir apoi a fost prelungit si celalalt capat din Centru la Intfor o data cu traseul 34.
RăspundețiȘtergere