“Mihai Bravu” a fost una dintre primele străzi
din oraşul nostru care s-a bucurat de serviciile “tramcar”-ului. Au trecut ani şi
ani… şi am schimbat eroi până în ziua în care s-a hotărât suspendarea drumului
electric către Gara C.F.R.
Clasa politică şi interesele ei obtuze au adus o
modernizare superficială… Mă întreb şi astăzi, de ce s-a putut păstra linia de tramvai pe tronsonul
Oţelarilor – Asachi şi nu s-a putut păstra şi cea care cobora spre Gară.
Ce beneficii am fi avut? Cu siguranţă, cel puţin două linii: 36 şi 37.
În prezent, 36-le
este deservit de autobuze iar 37-le este
speranţa îngropată a lui 5 cel “electric” şi 29 cel “motorizat”.
Ce-ar fi fost dacă am fi avut o legătură directă
pentru navetişti şi-am fi “aprins” ruta 38
spre Combinat în locul Curselor Convenţie din regimul privat?! Atât ne-a mai
rămas din ceea ce a fost cândva, din ceea ce încă n-am îngropat.
Ce-ar fi fost dacă am fi păstrat tramvaiele
spre Gara C.F.R.?! Ce-ar fi fost dacă…
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu