miercuri, 14 martie 2012

Să ne implicăm!

Fac apel către toate persoanele care citesc acest blog, înţeleg şi respectă un transport local civilizat, promovat în slujba călătorilor. Am fost martori la evoluţia de până acum a Transurb-ului, am apreciat, am comentat, am propus... Cred că a sosit timpul să facem mai mult, şi anume să ne implicăm! După atâţia ani în care am crezut că edilii care s-au succedat pe la „volanul” urbei vor lupta pentru doleanţele noastre, cred că ne-am lămurit asupra faptului că dacă dorim să obţinem ceva trebuie să luptăm noi înşine pentru a obţine.
Edilii noştri nu sunt receptivi... Aşteaptă să fie convinşi pentru a lua măsuri banale. Prin urmare, haideţi să facem un efort, haideţi să încercăm să-i convingem prin pasiunea pe care o avem pentru bunsimţ şi civilizaţie urbană!

Vor mai fi şi altele... E timpul să strângem ceva semnături şi să ne mişcăm în direcţia cea bună. Fiecare pas contează. Dacă sunteţi cu adevărat interesaţi de transportul local din Galaţi atunci... HAIDEŢI SĂ LUĂM ATITUDINE!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu