Cam aşa am spune atunci când observăm repartiţia „eroilor noştri mecanici”: un Isuzu sau un Prestij susţinut de câte un MAZ sau Den la trasee destul de aglomerate.
Au trecut aproape 13 ani de transport cu midibuzele şi păcat ar fi să nu apreciem atât modul în care acestea au fost fabricate cât şi eforturile mecanicilor şi electricienilor din atelierele Transurb-ului care şi-au dat toată silinţa pentru a le menţine cât mai mult în serviciu, tehnic cât şi din punct de vedere al condiţiilor de transport oferite călătorilor. În altă ordine de idei, aceste mijloace de transport nu-şi prea arată vechimea şi, în plus, după cum precizam, pot ţine piept maşinilor de mare capacitate.
Începutul acestei luni l-a găsit, de multe ori, pe EEL (Isuzu) la traseul 20, alături de Den-uri, DAB-uri şi MAZ-uri. De asemenea, acest midibuz a deservit şi alte trasee aglomerate, precum 19 şi 104.
Astăzi, la traseul 19, pe tura 1, şi-a găsit loc Prestij-ul LXA, aflat într-o condiţie tehnică excepţională.
E timpul să ne implicăm pentru susţinerea transportului local. Semnaţi petiţia: http://www.petitieonline.ro/petitie/modificari_pentru_imbunatatirea_infrastructurii_transportului_local_din_galati-p65739055.html
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu