duminică, 9 decembrie 2012

EEL – primul Isuzu la şedinţa foto

EEL este unul dintre puţinii supravieţuitori ai epocii Isuzu, începută în 1998. Ca şi colegii săi, a dus greul transportului local până prin 2007 – 2008, când achiziţionarea DAB-urilor şi mai apoi a MAZ-urilor a permis o mai bună gestionare a distribuţiei pe trasee. 9b, 20b, 11b, 15 şi 102 au fost linii frecventate des de EEL în primii săi ani de activitate. Pe urmă, acesta a primit consimţământul de a deservi şi restul localelor.
Primele midibuze Isuzu care au căzut la datorie au fost EEK şi EEM, colege de lot cu EEL. Ambele s-au stins datorită unor probleme tehnice severe. Celelalte două membre, EEJ şi EEL, continuă să se afle şi astăzi în serviciul local.
Tehnic vorbind, EEL nu dă semne de oboseală. Aspectul exterior continuă s-arate îngrijit şi totodată lipsit de cicatrici. Salonul a fost îmbunătăţit în cursul activităţii midibuzului pentru a păstra gradul de confort oferit călătorilor săi: podeaua a fost învelită cu o nouă mochetă iar banchetele au fost retapiţate de două ori până în prezent. Izolaţia continuă să se menţină într-o stare excepţională, sistemul de iluminare interioară este activ integral iar uşile şi-au păstrat acea acţionare directă cu care ne-am obişinuit încă din primele zile de traseu ale midibuzelor Isuzu.
Ca şi restul eroilor din generaţia sa, EEL continuă să facă istorie. Traseele pe care le frecventează acum sunt, de regulă, 12, 15, 16, 22 şi 25. Desigur, mai sunt şi excepţii...
Iată-l mai jos:
-exteriorul: după cum spuneam, curat şi îngrijit;





-salonul: cu îmbunătăţirile de rigoare;









-cabina: loc’şorul discret al şoferului.






Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu