joi, 21 aprilie 2011

Bunicii transportului lucrează... juma’ de program

E vorba de midibuzele Isuzu (şi chiar unele Prestij-uri) dintre care majoritatea au, în prezent, un singur şofer titular. Cu toate acestea, necesarul mijloacelor de transport este suficient de mare şi se anunţă, „printre picături”, posibilitatea unor noi achiziţii în toamnă; asta ar însemna ca bunicii transportului local să iasă la pensie. Cunoaştem deja „desfăşurarea acţiunii”: birocraţia, tipic românească, va stânjeni intenţiile frumoase, constructive. Se pare că Transurb-ul a anticipat deja această situaţie: „gâgâlicile parcului auto” au primit, primesc şi vor primi toată atenţia pentru a contribui la „marea organizare urbană”.  
S-au dus vremile când Isuzu-urile rulau la 102, la 9b sau la 20b... Intră în palmares şi notează cei interesaţi. Acestea sunt obosite, foarte obosite şi doar datoria le mai împinge pe la câte o secundară. Până la retragere, mecanicii autobazei îşi dau toată silinţa pentru a le păstra în viaţă. Iată, mai jos, două aspecte din salonul lui YRB... Peticirea interioară (cunoscută sub denumirea de mochetare) este la ordinea zilei în ceea ce priveşte veteranii!




Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu