Mai precis, pe porţiunea cuprinsă între Inelul de Rocadă şi Gyonor, acolo unde Kaufland-ul intenţionează să-şi deschidă al treilea magazin din urbea noastră. Lucrările au evoluat până acum într-un mod civilizat.
Deşi s-a anunţat în presă că pe parcursul celor 9 zile de activitate, răsfrânte asupra străzii Brăilei, traficul autoturismelor şi implicit cel al transportului privat vor fi deviate pe rute secundare, măsura a fost amânată pe motiv că până în prezent a fost posibilă stabilirea „unui echilibru între evoluţia lucrărilor şi încadrarea autoturismelor pe câte o bandă de circulaţie, tur-retur”.
Am promis că voi reveni cu amănunte... Azi dimineaţă, am avut o posibilitate mai clară de a oferi, în fotografii, detalii atât despre modul în care se circulă pe porţiunea supusă lucrărilor cât şi privitoare la soluţia implementată de Transurb pentru păstrarea în serviciu a troleibuzelor de la 102.
Menţionez că reţeaua de alimentare pentru Astre şi MAZ-uri 203T se va muta pe consolele dublate funcţie de evoluţia activităţii echipelor de muncitori care trudesc pentru ridicarea Kaufland-ului.
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu