joi, 6 februarie 2014

Am mai bifat o zi de muncă…

Cu câteva minute înainte de orele 18, în terminalul mijloacelor de transport de la Metro se adună… clasa muncitoare care activează în această zonă periferică și care și-a încheiat serviciul. Adică noi, oamenii de rând, care participăm la funcționarea și evoluția vieții economice a orașului (în fine, ceea ce a mai rămas din ea…).
După mai bine de-un an de activitate pe acest meleag, am ajuns să-mi cunosc… “vecinii de stație”; nu după nume ci după prezență. De multe ori discutăm banalități de parcă ne-am cunoaște din copilărie!
Apoi vin autobuzele pe care le așteptăm și care, ne impart în două tabere… “pentru 12” și “pentru 17”. Mijloacele de transport care deservesc aceste trasee ajung aproape simultan: e normal, dat fiind faptul că orele de plecare sunt apropiate.
Astăzi după-amiază, pe ceață și ninsoare, am mai bifat o zi de muncă…
 




Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu