Dacă în urmă
cu două-trei decenii eram obișinuiți să vedem tramvaie aglomerate circulând
unul după altul, astăzi, acest aspect a devenit o raritate. Singurele “urmăriri” au loc atunci când graficul
traseului 1 “îl ajunge” pe cel al lui
39…
Așteptăm cu
interes:
- să se refacă ultimul segment din strada Basarabiei,
aflat în curs de modernizare din toamna anului trecut;
- o șansă pentru tramvaiul care coboară în Gara C.F.R.
Înainte de definitivarea proiectului de modernizare a străzilor Bravu și Gării,
propun un sondaj de opinie care să fie realizat de angajații Primăriei – asta în cazul în care
ÎNTR-ADEVĂR, PRIMARUL ȚINE CONT DE CERINȚELE PUBLICULUI ALEGĂTOR!
Dacă există logică și interes, transportul ecologic
local se va bucura de aprecieri și susținere. Iar
fotografia pe care am realizat-o în cursul acestei dimineți și pe care o postez
mai jos n-ar mai fi considerată o raritate!
Sper
că nu e nevoie să vă reamintesc de profesioniștii domnului inginer Culiță Paraschiv, atotcunoscători în ceea ce înseamnă “funcționarea unui tramvai în condiții sigure”…!
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu