A fost nevoie
de timp, răbdare și pricepere pentru a-l pregăti pe WKC ca-n primele sale zile de
serviciu. Midibuzul fusese retras din circulație datorită problemelor sale
tehnice însă ambiția personalului care activează în cadrul regiei noastre de
transport – de la decizia și analizele directorilor la organizarea stabilită de
ingineri și îndeplinită corespunzător de mecanici – l-au pregătit în mod singur
și eficient pentru o carieră care se anunță îndelungată.
Astăzi, WKC a
primit sarcina de a deservi traseul 16. Iată-l strălucind atât în ceea ce
privește condiția sa de sănătate cât și ca aspect:
-foto1
: pe strada Brăilei, la intersecția cu strada Saturn;
-foto 2: pe strada Sf. Spiridon.
Nici nu observasem disparitia lui WKC de pe strazile noastre! Insa cand a aparut am fost surprins sa vad o Cobra cu autocolante pentru nr. de parc in stil clasic! Un alt aspect ce merita mentionat este ca si WKC a primit scaune de DAB la fel cum are si Cobra UEE.
RăspundețiȘtergere