Noua organizare
a transportului în comun propusă pentru aprobare începând cu luna mai a acestui
an implică - în ceea ce privește activitatea tramvaielor – reactivarea unor Tatre KT-4D.
Factorii care
au determinat această decizie sunt:
-noi
frecvențe pentru mijloacele de transport ale Transurb-ului, care ar trebui să
acopere activitatea microbuzelor private;
-revenirea la
unele traseele afectate de lucrările de infrastructură;
-organizarea
și gestionarea eficientă a rutelor.
În urma unei
analize minuțioase realizate de conducerea regiei noastre de transport local
s-a stabilit ca la începutul lunii mai să fie pregătite de serviciu, pe lângă ZGT-urile
4/6, un număr de 15 tramvaie Tatra KT-4D. Se intenționează ca, în primă fază,
acestea să se (re)acomodeze cu circuitul de transport local efectuând linia 1
după care, odată cu finalizarea lucrărilor de infrastructură din intersecția
străzilor Traian cu Basarabiei, să fie repartizate la traseele 5 și 42.
În ceea ce
privește activitatea desfășurată în cele două depouri… sunt momente de
nostalgie presărate peste multe ore de muncă: pe lângă menținerea sigură și
eficientă a Duewag-urilor ZGT 4/6 se trece la pregătirea corespunzătoare a
veteranelor KT care ne-au slujit pentru aproape cincisprezece ani…
Se lucrează
contra cronometru. Este o nouă provocare pentru domnul inginer Culiță Paraschiv,
domnul inginer Dan
Herepean precum și pentru echipajul
dânșilor de profesioniști – cel care a mai
rămas și care AR TREBUI COMPLETAT! Sunt însă convins că rezultatele vor fi excepționale, așa
cum s-au înregistrat și până acum! Profesionalismul și pasiunea, alături de camarazii
de muncă nasc lucruri frumoase. Și după zile de stres și trudă, nimic nu-i mai minunat
decât să culegi rezultatele efortului depus, în echipă.
Alegerea “pensionarilor”
s-a făcut funcție de condiția tehnică, aspect și număr de kilometri.
Funcționale
erau…
-1334:
-1342:
… și 1346:
Acestora li
s-a alăturat recent și 1322:
… iar 1344 și 1326
sunt în lucru:
Celelalte
nouă tramvaie marchează o etapă mai dificilă – unele dintre ele au fost retrase
recent din circulație, altele sunt pensionate de ani buni dar cu puțin ajutor pot
străluci din nou și-și pot demonstra ambiția și eficiența!
-1321:
-1329:
-1333:
-1336:
-1339:
-1341:
-1343:
-1347:
-1349:
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu