sâmbătă, 28 februarie 2015

Serviciul de depanare – rapid și eficient!

Ieri după-amiază, troleibuzul 1407 a cedat în câmpul muncii, mai precis în stația de la Agenția C.F.R. de unde a refuzat să mai plece (probleme cu accelerația) iar un sfert de oră mai târziu, serviciul de depanare îl tracta deja spre Autobaza 1…
Toată acțiunea s-a desfășurat în mod organizat: echipa de intervenție a verificat troleibuzul, a stabilit verdictul (mijlocul de transport nu putea fi reparat în mod rapid, “pe teren”) după care l-a pregătit pentru retragerea din circuitul local.
Cu această ocazie l-am revăzut pe PNN la datorie, și el pregătit excepțional odată cu echipa de mecanici pe care a adus-o pentru diagnosticarea lui 1407. Salonul a rămas neschimbat… La fel și condiția sa tehnică!
 
Experiența și pregătirea profesională a personalului de serviciu a făcut ca “bolnavul” să fie preluat pentru… “tratament” în cel mai scurt timp posibil. Apreciez modul în care s-a desfășurat această operațiune!
 




Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu