vineri, 2 decembrie 2011

DWO îşi ia revanşa

DAB-urile au început să apară tot mai rar în circuitul local... Din 20 de autobuze daneze, doar trei continuă s-apară aproape zilnic la trasee: DWM, DWO şi FRD. De remarcat că, dacă DWM preferă traseele cu un flux mediu de călători, celelalte două nu se dau înlături de la marea agitaţie urbană a lui 11 sau a cuplei 102/105.
FRD a avut ceva probleme cu motorul prin 2009... După cele câteva luni de lâncezire în parcul autobazei 1 n-a mai cauzat decât probleme minore, specifice vârstei. DWM a avut, până acum, o activitate „liniară”: maşina continuă să se comporte exemplar şi cred că este cel mai bun DAB din ambele loturi achiziţionate de Transurb.
DWO a avut destule suişuri şi coborâşuri în activitatea de până acum, desfăşurată în mediul gălăţean. Spuneam, într-o postare anterioară, că această maşină a primit motorul colegului DWR (intrat la casare) fapt ce l-a făcut apt pentru „greul localelor”, alături de DAF-uri şi MAZ-uri. După o perioadă de linişte şi „boierie” pe la speciale, DWO a revenit în circuitul urban, c-o preferinţă spre itinerariul pe care l-a deservit de când a ieşit prima oară din autobază, sub simbolul Transurb-ului: traseul 102. Ei bine, acum, conform modificărilor operate de regia de transport, acest DAB rulează deseori la cupla 102/105, cuplă pe care o deserveşte fără probleme, chiar şi-n cursul orelor de vârf.
Aşa a fost şi azi... Iată-l pregătit să plece într-o nouă cursă, de la capătul de linie din Micro 19:


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu