vineri, 30 decembrie 2011

Moş Crăciunii de la Autobaza 1

Conducerea Transurb-ului a împodobit un tramvai... Am mai spus, este vorba de ZGT-ul 1252, pe care l-am prins „nefinisat” în poza pe care am realizat-o pe strada Stadionului.

Aşteptam replica şoferilor de autobuz de la „Unitatea” din „Capătu’ lu’ Coşbuc” fiindcă ştiam că există două persoane care vor acorda un interes maxim Sărbătorilor de Iarnă! Acestea – tată şi fiu – lucrează pe aceeaşi maşină şi au reuşit, şi-n această iarnă, să aducă un plus de apreciere în ochii călătorilor! Sincer să fiu, şi eu am rămas impresionat atunci când m-am urcat, în seara asta, la bordul mijlocului de transport pe care aceştia îl conduc: am remarcat exact imaginea pe care edilii noştri n-au reuşit s-o creeze „umilului nostru oraş”, imagine care, ne-a fost oferită de aceşti doi titulari care îşi respectă meseria, Sărbătorile de Iarnă şi care, în limita posibilităţilor lor, au încercat s-aducă un zâmbet şi o mulţumire călătorilor care au păşit peste... cele trei praguri ale DAF-ului LTN.
Pentru un moment, am uitat de greutăţile pe care acest an mi le-a scos în cale; şi ştiu că nu sunt singurul „vrăjit” de decorul de basm pe care titularii lui LTN l-au oferit, prin bunăvoinţa şi respectul lor, atât faţă de meseria pe care o prestează cât şi faţă de omenire!
Ei s-au implicat, ei au petrecut două zile în Autobaza 1 pentru a ne oferi un moment specific Sfârşitului de An! Ei speră că 2012 va fi mai bun... Pentru toţi! Da, avem nevoie de credinţă, avem nevoie de o vorbă bună...!
Ceea ce vedeţi în pozele postate mai jos, este meritul a două persoane! Decizia le-a aparţinut şi iată că rezultatul oferit s-a bucurat şi continuă să se bucure de succes! Din economii, pe suportul apărătorii drepte din salon, lângă vârful de brad original, cei doi şoferi au pus bomboane de care s-au bucurat copiii! Apărătoarea aceea va găzdui mai multe bomboane şi-n cursul zilelor următoare...!
La anul, de Moş Crăciun, titularii LTN-ului promit o atmosferă mult mai frumoasă... Ştiu, de pe acum, c-aşa va fi! Atâta vreme cât Autobaza 1 va avea astfel de oameni, pasionaţi de meseria lor, imaginea transportului local va avea mereu de câştigat!
Voi menţiona, în cadrul acestei postări, că DAF-ul LTN este una dintre maşinile care excelează prin curăţenie; indiferent de ruta primită, acest mijloc de transport este mereu curat şi parfumat!
Drept concluzie...?! MULŢUMIRI PENTRU LECŢIA DE BUNSIMŢ, PENTRU FAPTUL CĂ NE AMINTIŢI CE ÎNSEAMNĂ SĂ... FIM OAMENI!
Cu această ocazie, vă doresc, dragi cititori, SĂRBĂTORI FERICITE ŞI UN AN NOU CU SĂNĂTATE ŞI CÂT MAI MULTE ÎMPLINIRI!












Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu