sâmbătă, 23 iulie 2016

Speranţe şi amintiri

Generaţiile de tramvaie sunt precum generaţiile de oameni: se nasc, muncesc, se pensionează şi… devin amintiri.

În prezent, în depoul de pe Magistrala C.S.G. , au rămas “acei bătrâni ambiţioşi” care au nevoie de… “puţină pregătire” pentru a reveni în circuitul de transport local, precum şi aceia care încă îşi mai aşteaptă… actele de pensionare.

După o absenţă semnificativă, vineri am vizitat din nou depoul… Era aceeaşi atmosferă pe care o cunosc de ani şi ani: oameni ambiţioşi, sufletişti, pricepuţi şi tramvaie bucurându-se de atenţia şi sprijinul lor. Planul de lucru şi organizarea eficientă a acestei unităţi revine domnului inginer Culiţă Paraschiv!


Din păcate, mulţi dintre eroii cu pantograf ai anilor ’90 – 2000 au părăsit de mult depoul. Regret că am lipsit prea mult şi astfel am pierdut acel moment in care aş fi dorit să le spun “adio şi vă mulţumesc pentru activităţile prestate”.

Din rândul “bondarilor” au mai rămas 1306 (activ în continuare în depoul din Bariera Traian), 1309 şi 1314 – încă în conservare.





KT-urile care au mai rămas mai au o şansă de “come-back”. Acestea sunt: 1324, 1339, 1343, 1348 şi 1349 – garate pe liniile staţionare de la intrarea în depou alături de cei doi “bondari”.




 Din cele 5 “L-uri motoare” care au debutat în regimul de transport local în cea de-a doua jumătate a anilor ’90 au mai rămas doar trei: 1266, 1267 şi 1269





În prezent se lucrează la reactivarea ZGT-ului 1256



1327 este activ de aproximativ două săptămâni iar 1328 reprezintă cea mai nouă revenire din rândul KT-4D-urilor:


Un comentariu: