GL-74-PMG sau mai pe scurt – 620 –
face parte din cel de-al doilea lot de MAZ-uri comandat și recepționat de regia
noastră de transport local. De la debutul său în circuitul urbei noastre și
până-n prezent, acest mijloc de transport s-a comportat pe măsura așteptărilor
și – prin urmare – n-a dat prea mari bătăi de cap personalului de întreținere
și reparații al Autobazei 1.
Au fost
incidente minore… E normal să fie atunci când alergi trei sferturi din zi pe
traseele locale. O parte dintre acestea au fost îndreptate, altele au rămas
asemenea unor cicatrici menite să vorbească despre activitatea intensă, aproape
continuă, a unui mijloc de transport considerat esențial în ceea ce privește
activitatea urbană.
Comportamentul
tehnic a fost mereu ireproșabil. Mai mult, titularii săi de până acum au dat
dovadă de profesionalism și au condus mașina la parametrii săi optimi. Din
punct de vedere al aspectului exterior… prezență îngrijită, sistem de iluminare
activ integral, sistem de afișare electronic funcțional pentru toate cele trei
poziții.
În salon,
elementele originale dar relativ sensibile precum mânere și curele de
susținere, brațele trapelor de aerisire, capacele de acționare ale
ventilatoarelor din plafon sau manerele de acționare ale geamurilor rabatabile
continuă să reziste în pozițiile stabilite de proiectanți. Izolația se
păstrează în parametri optimi, sistemul de iluminare interior precum și cel din
cadrul ușilor este activ integral, salonul se menține curat deși mâzgâlelile
tinerilor teribiliști precum și comoditatea unor călători (probabil needucați
și lipsiți de respect față de societate) fac dificilă păstrarea acestuia în
condiții optime de transport.
Cabina oferă
un aspect simplu și discret; câteva autocolante, câteva anunțuri și în rest…
multă curățenie.
-exteriorul:
-salonul:
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu