Uzinele
CKD au conceput, dealungul timpului, multe bijuterii
pentru… “aripa
estică a Europei”. Orașul nostru s-a bucurat de primele tramvaie
Tatra T3R în prima jumătate a anilor 70; mijloace de transport noi și moderne pentru
acele vremuri.
Pe urmă, au
fost achizițiile S.H. din Magdenburg și mai apoi la aproximativ cinci ani
diferență, cele din Dresda: bondarii…
Timp de mai
bine de un deceniu, electricele cehești au sprijinit transportul gălățean așa
cum au știut mai bine. Ambiția lor, susținută de personalul celor două depouri
locale a oferit rezultate excepționale.
Sfârșitul
primului deceniu al acestui secol a impus pensionarea bondarilor;
dintre aceștia 1306 continuă să activeze pe
liniile depoului din Bariera Traian, ca vagon de lucru iar 1310
încă mai zâmbește după ședința foto (oferită aici, pe blog)…
O revizie
tehnică și o variantă pe traseele rămase active în orașul nostru; asta e tot ce
așteaptă bondarii! O șansă de a dovedi
ceea ce înseamnă un suflețel mecanic generat prin pasiune, pricepere și
profesionalism!
Și-au pierdut
strălucirea dar nu și dorința de a servi transportul nostru local…
Profesioniștii domnului inginer Culiță Paraschiv
le-ar activa cu dragă inimă dacă serviciile lor ar fi – din nou – necesare.
Speranța moare ultima!
-1305:
-1307:
-1308:
-1309:
-1311:
-1312
– primul bondar trimis la… “ghilotină”:
-1313:
-1314:
-1315:
-1316:
Saracele...le mananca rugina...De ce sa nu le reactiveze,ar fi perfecte pe liniile 1 sau 8 eventual 40
RăspundețiȘtergereFiindca ZGT-urile sunt mult mai noi, mai comode si mai silentioase... Si fiindca, in prezent (cel putin) ele reusesc s-acopere itinerariile ramase active pentru transportul urban electric, pe sine...
RăspundețiȘtergere