Cândva,
pentru câțiva zeci de metri, tramvaiul anima strada
Doctor Carnabel; mai precis între intersecțiile cu strada
Basarabiei și cu Cerealelor. Era foială mare în ceea ce însemna activitatea
Timiș-urilor și a Tatrelor…
Pe urmă, au rămas
doar convențiile spre Bazin și traseul 54. Acestea au supraviețuit până la … “modernizarea”străzii
Traian, între Baia Comunală și Spitalul Militar.
Am avut apoi
un traseu modificat: s-a dorit o linie între Intfor și Metro astfel că traseul
15 l-a cuprins pe 35 în itinerariul său. Pentru o perioadă de timp, datorită
lucrărilor desfășurate pe Traian, între Piața Centrală și Baia Comunală (adică
o altă… “modernizare”), noua linie 15 s-a avântat pe strada
Doctor Alexandru Carnabel. La scurt timp după încheierea lucrărilor,
traseul 15 a revenit la forma sa veche (și actuală): Intfor – Piața Centrală
iar traseul 35 a preluat călătorii care circulau (și circulă) pe ruta Piața
Centrală – Metro.
Și iată cum
strada noastră a rămas din nou fără transport local. În prezent, este
considerată principala
alternativă pentru transportul care se desfășoară pe strada Traian
și care, în viitorul apropiat va fi din nou deviat pe rute ocolitoare, dat
fiind faptul că se anunță o nouă modernizare (de această dată, amplă și integrală).
Până atunci, Doctor Alexandru Carnabel păstrează
amintiri frumoase în ceea ce privește activitatea serviciului de transport
public: linii de tramvai, stații și plăcuțe indicatoare…
-oprirea
din spatele C.N.V.A.-ului…
-…vis-à-vis,
un “paznic” care… încă mai așteaptă să vadă midibuze:
-vise
uitate de timp. Alte amintiri pe un drum prăfuit:
-multă vegetație și o
oprire acum… a nimănui:
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu