miercuri, 9 octombrie 2013

Transportul local și strada Carnabel

Cândva, pentru câțiva zeci de metri, tramvaiul anima strada Doctor Carnabel; mai precis între intersecțiile cu strada Basarabiei și cu Cerealelor. Era foială mare în ceea ce însemna activitatea Timiș-urilor și a Tatrelor…

Pe urmă, au rămas doar convențiile spre Bazin și traseul 54. Acestea au supraviețuit până la … “modernizarea”străzii Traian, între Baia Comunală și Spitalul Militar.

Am avut apoi un traseu modificat: s-a dorit o linie între Intfor și Metro astfel că traseul 15 l-a cuprins pe 35 în itinerariul său. Pentru o perioadă de timp, datorită lucrărilor desfășurate pe Traian, între Piața Centrală și Baia Comunală (adică o altă… “modernizare”), noua linie 15 s-a avântat pe strada Doctor Alexandru Carnabel. La scurt timp după încheierea lucrărilor, traseul 15 a revenit la forma sa veche (și actuală): Intfor – Piața Centrală iar traseul 35 a preluat călătorii care circulau (și circulă) pe ruta Piața Centrală – Metro.

Și iată cum strada noastră a rămas din nou fără transport local. În prezent, este considerată principala alternativă pentru transportul care se desfășoară pe strada Traian și care, în viitorul apropiat va fi din nou deviat pe rute ocolitoare, dat fiind faptul că se anunță o nouă modernizare (de această dată, amplă și integrală).

Până atunci, Doctor Alexandru Carnabel păstrează amintiri frumoase în ceea ce privește activitatea serviciului de transport public: linii de tramvai, stații și plăcuțe indicatoare…

-oprirea din spatele C.N.V.A.-ului…

  
-…vis-à-vis, un “paznic” care… încă mai așteaptă să vadă midibuze:


-vise uitate de timp. Alte amintiri pe un drum prăfuit:
 

-multă vegetație și o oprire acum… a nimănui:


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu