Deși utilizarea
tramvaielor pe traseele urbei noastre s-a redus din nou și semnificativ de la
începutul acestei luni (odată cu demararea lucrărilor pe strada Basarabiei), activitatea
personalului care activează în cele două depouri continuă să se păstreze la
parametri maximi, fapt ce generează rezultate eficiente.
Așa cum m-am
obișinuit, am găsit tramvaiele ce urmau să deservească tura a doua verificate corespunzător
din punct de vedere tehnic, spălate și îngrijite. Iată-le pe liniile de
plecare:
În prezent,
se utilizează vagoanele Duewag ZGT 4/6 și o singură Tatra KT-4D. Susțineam
într-un material anterior faptul că întregul parc de berlineze portocalii ar
putea fi activat printr-o serie de revizii minore; amintesc – de asemenea – că,
pe lângă fruntașul 1344, mai sunt 8 colegi de lot care n-au nevoie de revizie
pentru a se întoarce în circuitul urban. Aceștia sunt deja pregătiți…
O parte din
tramvaiele aflate de ceva timp în conservare s-au plimbat prin depoul de pe
Magistrală, cu scopul de a oferi o gestionare cât mai eficientă asupra căilor
de rulare pentru colegii rămași activi. Să vedem câțiva dintre bătrâneii care
și-au schimbat, în cursul ultimelor luni, locul de staționare…
Duewag-ul L
1269 (fost 85) are momentul său de glorie, menit parcă să marcheze punctul
culminant al acestei vizite: iată-l pornind spre depoul din Barieră, pe post de
vagon de lucru, trăgând după el căruciorul cu materiale…
În viitorul apropiat, pe lângă întreținerea
tramvaielor aflate în serviciu cât și a implicării în ceea ce privește rețeaua
și infrastructura destinată acestora, personalul din cele două depouri, sub
îndrumarea domnului inginer Culiță Paraschiv, intenționează să-l trimită în
serviciu - cât mai repede cu putință - pe 1263, să-l cosmetizeze pe 1535
(sigur, confortabil dar dornic de-un… “face-lift”) și să asigure un debut de
succes “bobocului” 1529.
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu