joi, 10 octombrie 2013

O dimineață de toamnă la depoul de pe Magistrală

Deși utilizarea tramvaielor pe traseele urbei noastre s-a redus din nou și semnificativ de la începutul acestei luni (odată cu demararea lucrărilor pe strada Basarabiei), activitatea personalului care activează în cele două depouri continuă să se păstreze la parametri maximi, fapt ce generează rezultate eficiente.

Așa cum m-am obișinuit, am găsit tramvaiele ce urmau să deservească tura a doua verificate corespunzător din punct de vedere tehnic, spălate și îngrijite. Iată-le pe liniile de plecare:


În prezent, se utilizează vagoanele Duewag ZGT 4/6 și o singură Tatra KT-4D. Susțineam într-un material anterior faptul că întregul parc de berlineze portocalii ar putea fi activat printr-o serie de revizii minore; amintesc – de asemenea – că, pe lângă fruntașul 1344, mai sunt 8 colegi de lot care n-au nevoie de revizie pentru a se întoarce în circuitul urban. Aceștia sunt deja pregătiți…








O parte din tramvaiele aflate de ceva timp în conservare s-au plimbat prin depoul de pe Magistrală, cu scopul de a oferi o gestionare cât mai eficientă asupra căilor de rulare pentru colegii rămași activi. Să vedem câțiva dintre bătrâneii care și-au schimbat, în cursul ultimelor luni, locul de staționare…










Duewag-ul L 1269 (fost 85) are momentul său de glorie, menit parcă să marcheze punctul culminant al acestei vizite: iată-l pornind spre depoul din Barieră, pe post de vagon de lucru, trăgând după el căruciorul cu materiale…



În viitorul apropiat, pe lângă întreținerea tramvaielor aflate în serviciu cât și a implicării în ceea ce privește rețeaua și infrastructura destinată acestora, personalul din cele două depouri, sub îndrumarea domnului inginer Culiță Paraschiv, intenționează să-l trimită în serviciu - cât mai repede cu putință - pe 1263, să-l cosmetizeze pe 1535 (sigur, confortabil dar dornic de-un… “face-lift”) și să asigure un debut de succes “bobocului” 1529.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu