luni, 9 mai 2016

Adrenalină, emoţii şi… respect!

Am început cu dreptul. Chiar dacă înainte de primele curse ale acestei zile am avut trac asemenea actorilor care-şi cunosc prea bine rolurile dar nu ştiu dacă vor fi apreciaţi de public. Mă bucur că a existat bunăvoinţă, curaj, rabdare şi implicare din partea profesioniştilor Transurb-ului: de la directori, la conducători auto şi mecanici; iar rezultatele muncii lor s-au făcut imediat remarcate, în ciuda modului mârşav prin care operatorii privaţi au ales să protesteze, trimiţând microbuzele cu hârtii “revoluţionare” pe traseele pentru care au avut licenţă până ieri. N-a ţinut manevra!

“Băieţii din tura unu” au dat isonul; n-a fost uşor dar a ieşit bine. Respect şi cinste lor pentru profesionalismul de care au dat dovadă! Recunosc, sunt câteva aspecte la care mai trebuie lucrat – şi o vom face, cu acordul Primăriei, cât mai repede posibil.

Am văzut călători care au strâmbat din nas atunci când au trebuit să se urce în mijloacele regiei noastre de transport… am văzut şi călători care s-au bucurat că Transurb-ul şi-a recâştigat supremaţia. Depinde de noi şi de cât de mult ne dorim să facem… un pas înainte, spre civilizaţie.

Cum am debutat astăzi… fotografii de pe teren:












Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu