Şi după aproape 20 de ani de absenţă, traseul 28 a fost reactivat însă nu pe legătura clasică – dintre Micro 19 şi Gara
C.F.R. aşa cum l-am cunoscut cândva – ci pe o nouă rută: itinerariul ales
corespunde în proporţie de 95% traseului de maxi-taxi 63.
Singura diferenţă dintre actualul traseu 28 şi fostul 63 este un capăt de linie: 63-ul întorcea
la “Casata” – fosta Billa 1 (actualmente XXL) pe când 28-ul se opreşte în Micro 19. Recunosc, provocarea e mare atunci când
încerci să intervii pe o rută cu flux maxim de călători şi cândva cu o
frecvenţă de 2 minute… cu 6 autobuze la o frecvenţă de 13 minute. Însă lucrurile
nu vor rămâne aşa: graficele şi traseele acordate Transurb-ului începând cu data
de 9 mai nu sunt definitive! Ele reprezintă doar un pas ce poate fi oricând îmbunătăţit
prin propunerile călătorilor adresate serviciului de transport public din
cadrul Primăriei – unitatea care stabileşte şi coordonează activitatea
Transurb-ului.
La drept vorbind, nu vom avea autobuze care să
respecte frecvenţa de 2 minute a fostului 63: dar putem avea 10 capacităţi cu
o frecvenţă de 8 minute la orele de vârf iar între acestea, 8 capacităţi cu o
frecvenţă de 10 minute. Şi asta ar fi DE AJUNS pentru ACTUALUL 28:
-terminalul din Bariera Traian: deocamdată în
dreptul depoului de tramvaie şi care în scurt timp va fi mutat în fosta buclă
de întoarcere a tramvaiului 35:
-pe strada Gheorghe Asachi:
-pe strada Oltului:
-terminalul
din Micro 19:
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu