sâmbătă, 14 mai 2016

Noua formă a traseului 28

Şi după aproape 20 de ani de absenţă, traseul 28 a fost reactivat însă nu pe legătura clasică – dintre Micro 19 şi Gara C.F.R. aşa cum l-am cunoscut cândva – ci pe o nouă rută: itinerariul ales corespunde în proporţie de 95% traseului de maxi-taxi 63.


Singura diferenţă dintre actualul traseu 28 şi fostul 63 este un capăt de linie: 63-ul întorcea la “Casata” – fosta Billa 1 (actualmente XXL) pe când 28-ul se opreşte în Micro 19. Recunosc, provocarea e mare atunci când încerci să intervii pe o rută cu flux maxim de călători şi cândva cu o frecvenţă de 2 minute… cu 6 autobuze la o frecvenţă de 13 minute. Însă lucrurile nu vor rămâne aşa: graficele şi traseele acordate Transurb-ului începând cu data de 9 mai nu sunt definitive! Ele reprezintă doar un pas ce poate fi oricând îmbunătăţit prin propunerile călătorilor adresate serviciului de transport public din cadrul Primăriei – unitatea care stabileşte şi coordonează activitatea Transurb-ului.

La drept vorbind, nu vom avea autobuze care să respecte frecvenţa de 2 minute a fostului 63: dar putem avea 10 capacităţi cu o frecvenţă de 8 minute la orele de vârf iar între acestea, 8 capacităţi cu o frecvenţă de 10 minute. Şi asta ar fi DE AJUNS pentru ACTUALUL 28:

-terminalul din Bariera Traian: deocamdată în dreptul depoului de tramvaie şi care în scurt timp va fi mutat în fosta buclă de întoarcere a tramvaiului 35:




-pe strada Gheorghe Asachi:




-pe strada Oltului:




-terminalul din Micro 19:


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu