joi, 28 iunie 2012

Plugul cel solitar

Când am fost în vizită la depoul de tramvaie în urmă cu aproximativ o lună, alături de Terry Lawson, am descoperit într-una din hale, două dintre cele trei pluguri pe care le deţine Transurb-ul: 1302 şi 1303. Din păcate, nu am reuşit să-l descoperim şi pe al treilea...
Nici în cursul vizitei efectuate alături de vizitatorii pasionaţi de mijloacele de transport electrice n-am reuşit să-l descopăr pe marele absent; şansa s-a ivit abia în ziua în care s-a descărcat, în depoul de tramvaie de pe Magistrala C.S.G., primele 5 ZGT-uri trimise din Rotterdam...
Însoţit de colegul George_GL, l-am găsit pe marele absent într-una din halele estice ale depoului, ocazie ce a „cerut” o fotografie.
M-a impresionat ordinea şi curăţenia care domneşte în fiecare hală, în ciuda faptului că se lucrează intens. Personalul depoului de tramvaie este format din profesionişti organizaţi, disciplinaţi şi cu mare dragoste pentru mijloacele de transport deţinute. În privinţa lui 1304 – plugul pe care n-am reuşit să-l surprind până acum, în fotografii – vă asigur că este bine mersi şi tot de ce are nevoie este o cosmetizare minoră, pe care probabil o va primi până la instaurarea sezonului cu ninsori abundente...
În ultimii trei ani (conform statisticilor mele), nu s-a casat decât un singur tramvai. E drept, unele au fost trase pe dreapta şi descompletate, altele au reprezentat obiect de licitaţie înainte de „pensionare”... Tramvaiul de care ne-am despărţit este „ţâşnitoarea” 1301 (despre care am mai vorbit într-o postare anterioară). Restul, vagoane motoare şi remorci, continuă să trăiască în cele două depouri deţinute de Transurb...


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu